رویدادها آرشیو خبر ها
وداع نامه ی موراتا : «با صدای بلند می گویم که یوونتوسی بوده ام »

وداع نامه ی موراتا : «با صدای بلند می گویم که یوونتوسی بوده ام »

آلوارو موراتا طبق قراردادی که او را برای بازگشت به تیم اولش رئال مادرید ملزم می کرد به اسپانیا بازگشت، او در نامه ای سر گشاده در اینستاگرام از همه ی عواملی که به او در طول این مدت یاری رسانده بودند تشکر و قدردانی کرد:

 

سلام به همه!


نگاشتن این نامه برای من آسان نیست. اول از همه می خواهم از همه ی مردمی که به من باور داشتند و ایمانشان را در گرو من گذاشتند و کسانیکه با من بی نهایت خوب رفتار کردند تا در یوونتوس و تورین خوشحال باشم، تشکر کنم.

از رییس آندره آ‌ آنیلی، پاول ندود، جان الکان، جوزپه ماروتا، ماتئو فابریس و مهم تر از همه فابیو پاراتیچی و خاویر ریبالتا سپاسگزاری می کنم.

از همه ی آدم هایی که برای این باشگاه بی نهایت عظیم که یوونتوس باشد کار می کنند، تشکر می کنم. کارمندان، فیزیوتراپ ها، پزشکان، مسئولین امور امنیتی، سرآشپزها و خلاصه از همه ی کسانیکه بخشی از یووه هستند ممنونم.

البته از همه ی هواداران یوونتوس در سراسر جهان به خاطر عشق و حمایت بدون قید و شرطشان که هرگز متوقف نشد، تشکر می کنم.

از مربی برای اینکه به من باور داشت و مرا به فوتبالیست بهتری تبدیل کرد، از کاپیتان ها که از من با چنان فداکاری مراقبت کردند و از هم تیمی هایم به خاطر تمام روزهای باورنکردنی که در کنارشان گذراندم ممنونم، چرا که پیروزی با آنها بسیار تماشایی بود.

نام من بااین باشگاه، تاریخش و همه ی شما عجین خواهد ماند. هرجایی که بروم همواره خود را یک یوونتوسی حس خواهم کرد و می توانم با غرور، افتخار و صدایی بلند بگویم که پیراهن یوونتوس را بر تن کردم و یکی از قهرمانانش بوده ام.

بار دیگر از شما ممنونم که به من اجازه دادید بخشی از این خانواده باشم.

با تمام محبتم 

آلوارو موراتا

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: